Canal D'amour, Corfu Photos on Instagram

Canal D'amour canal d'amour, corfu - Places nearby

Report inappropriate content

@paulina.light

Wiem ze ostatnio wstawiam tylko wakacyjne zdjecia🏝️🌅ale dopiero teraz mialam wiecej czasu aby je tak naprawdę wszystkie przegladnac. Mamy ich naprawdę sporo i postanowilam ze bede codziennie wrzucala jedno zeby dodac troszke koloru mojej galerii. No bo przecież nie tylko dzwigam, robie tez wiele innych ciekawych rzeczy😋 . . . . #corfu #wellnesshotel #spa #chillout #loveit #bodygoals #bodybuilding #powerbuilding #polskiesylwetki #polishboy #polishgirl #gymgirl #sportowapolska #potreningu #dzwigajdziewczyno #powerliftingmotivation #fitspo #fitfamde #fitnessfashion #gymoutfits #legsfordays #legsworkout #legs4days #squatmotivation #deadliftmotivation #crossfitgirl #powerbuilding #ifbbpro #hamburgcity #cleverfit

@tothfalusireka

Thanks to everyone who was part of my past year! 💕 Snowboardozással kezdtük az évet Szlovákiában🇸🇰 Februárban Izraelbe utaztunk Eilatba, de Tabában, Egyiptomban szálltunk meg 🇮🇱🇪🇬 Márciusban Schladmingba utaztunk, szintén snowboardozni és kirándulni🇦🇹 A tavaszi szünet alatt @vanvale-val Párizsba utaztunk és egy csodálatos hetet töltöttünk Franciaországban 🇫🇷 Az utolsó osztálykirandulásunkra Lisszabonba utaztunk🍸Ahogy hazaértem, indultunk is a Balaton Sound Festivalra 🎉 Nyár elején az Azori szigetekre utaztunk, Portugáliába 🇵🇹 Egy csodálatos túravezető segítsége által @edenazores bejártuk São Miguel sziget káprázatos részeit 🌊 Augusztus első hetében Corfura repültünk @vanvale-val, ahol egy kis idő után már mi is úgy éreztük magunkat, mintha ott élnénk, a görög életérzés miatt 🇬🇷 Hazaérve, elkezdődött a Sziget Festival, ahol minden nap jobbnál jobb előadók léptek fel, imádtam minden percét 🎊 Ahogy vége lett a fesztiválnak, a szüleimmel Észak felé vettük az irányt ✈️ Először Berlinbe érkeztünk és utána Warnemündébe mentünk, ahol felszálltunk a Costa Favolosa nevű hajóra 🛳 Az első megálló Koppenhága volt, ami annyira megtetszett, hogy legszívesebben még egy hétig ott maradtunk volna 🇩🇰 Ezután Norvégiában kötöttünk ki, Geirangerfjordnál, ahol egy lélegzetelállító látvány fogadott minket 🇳🇴 Bergen városát is megnéztük, ahol a legenda szerint a híd alatt manócskák laknak 🙈 Kristiansand városkába is eljutottunk, bár ott már borús és esős volt, ezért shoppingoltunk🛍 Az utolsó megálló Aarhus volt, ahol a kedvenc múzeumom ARoS volt🎞 Az őszi szünetben a szüleimmel újabb hajóútra mentünk, ezúttal az Atlanti Óceánon keresztül a Kanári Szigetek felé Costa Pacificaval 🚢 Lanzarote vulkáni szigetét, utána pedig Tenerifet látogattuk meg 🇪🇸 Útunk során a kedvenc megállónk egy portugál sziget volt, amit Madeirának hívnak 🇵🇹 Olaszországban 4 városkát néztünk meg, végül Marseilleből hazarepültünk 🇫🇷 Párizsban megnéztük a Gustav Klimt kiállítást, 24 órával később már Hollandiában dideregtem az esőkabátban 🇳🇱 Ott ellátogattunk Leeuwardenbe, majd több napot töltöttünk Amszterdamban 🍻12.01-én volt a szalagavatóm, ami életem egyik legszebb élménye volt ✨

@vickytheodor

𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖎𝖗𝖘𝖙 𝖘𝖙𝖊𝖕 𝖔𝖋 𝖈𝖍𝖆𝖓𝖌𝖊 𝖎𝖘 𝖙𝖔 𝖇𝖊𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖆𝖜𝖆𝖗𝖊 𝖔𝖋 𝖞𝖔𝖚𝖗 𝖇𝖚𝖑𝖑𝖘𝖍𝖎𝖙

@graziana.fabbiano

Quando (giustamente) nel pieno della sessione, invece di studiare, ti metti a scovare nella galleria delle foto rimembrando i tempi spensierati e la sola cosa che ti riesce bene è quella di rosicare. Greece ❤️ #piccoloteo #loveu #holidayspecial #summer #rewind2018 #memories #happiness #greece🇬🇷 #summerlife #greece_nature #igersgreece #summervibes #togheter #allineedislove #waitingforsummer #greecespecial #ᴏɴᴇʟᴏᴠᴇ

@klynnwanders

This year. I just want to go on more adventures. Be around good energy. Connect with people. Learn new things and grow. 💫 . . This spot in Corfu, Greece is called Canal D’amour - the canal of love 💗 this year and every year I am going to spread as much love as possible! . . What are your 2019 goals, dreams and resolutions? ✨ . . #girlslovetravelling #travelpicture #travelholic #travelhappy #inspiration #moreadventures #sheisnotlost #findhomeonearth #darlingescape #shewhowanders #travelhub #passportcollective #capturedmoments #welovetravel #travelcouples #womanwhotravel #followusthere #travelgoals #travellinggoals #followushere #magicalplaces #aerialpicz #travelbucketlist #travelbloggervibes #livincolours #whimsysoul #positivevibesonly✨ . . New year, new edit ✨ 📷 @rsteventravels

151
@monica_martinuzzi

Chi la fa l'aspetti....vendette in corso ! 🦁🌶💪👙🙋🏼🔝🎀 . . . . #staff #wilmaflintstone #madness #ellebicontest2018

@lorenz_2302

🔙🇬🇷🍻

@marialenatsogka

@jewel_dagher

The name Canal d’Amour comes from an ancient legend that says every couple who swim in the Canal of Love, will always stay together until the end of their days 💙