Sungai Buloh Photos on Instagram

- Places nearby

Report inappropriate content

@firdauswong

Jawapan budak yang pandai berbahasa Arab ini memberikan tamparan hebat kepada saya! . Sahabat pula bagaimana? . #islam #muslim #bahasaarab #arabic #quran #firdauswong #cinamuslim #chinesemuslim #chinamuslim

154
@missfazura

I canโ€™t forget you. X, Fazbulous. ๐Ÿ’– #fazcantforgetme #cantforgetme > 18.01.2019

642
@ustazharry

Assalamualaikum dan Salam Maghrib sahabat Ustaz! Apa kabo semuanya ? . . Dalam posting sebelum ini ada di antara sahabat kita yang mohon share kan zikir atau doa yang boleh diamalkan apabila buntu atau istilahnya โ€˜blurโ€™ ketika ingin melakukan sesuatu . Jadinya , malamni Ustaz Nak sahre satu doa atau zikir yang boleh diamalkan jika mahu pekerjaan kita dipermudahkan . InshaAllah , moga ii sedikit perkongsian Ustaz ini sedikit sebanyak membantu Sahabat sahabat Ustaz sekalian! ; . . Dalam kitab Ibnu Sunni , Anas RA berkata bahawa Rasulullah SAW bersabda ; . ุงูŒู„ู„ู‘ูŽู‡ูู…ู‘ูŽ ู„ูŽุง ุณูŽู‡ู’ู„ู‹ุง ุฅูู„ู‘ูŽุง ู…ูŽุง ุฌูŽุนูŽู„ู’ุชูŽู‡ู ุณูŽู‡ู’ู„ู‹ุง ุŒ ูˆูŽุฃูŽู†ู’ุชูŽ ุชูŽุฌู’ุนูŽู„ู ุงูŒู„ู’ุญูŽุฒู’ู†ูŽ ุฅูุฐูŽุง ุดูุฆู’ุชู ุณูŽู‡ู’ู„ู‹ุง . ' Ya Allah , tidak ada kemudahan selain yang Engkau jadikanlah mudah dan Engkau Menjadikan kesulitan itu mudah jika Engkau kehendaki

10
@nadzmiadhwa

Apa pendapat korang tentang instagram ni? Adakah untuk mengutuk? menunjuk? untuk jadi fake? untuk membawang? atau apa? ๐Ÿค”Sebab kita hidup zaman fitnah. Benda yang tak betul kadangkala boleh jadi macam betul. ๐Ÿ˜ฅApa yang ditunjukkan belum tentu real. kan? ๐Ÿง

286
@acheykintangkintung

Sarapan duluuu... lokasi ada kat atas tu... roti telur bawang cincang pastu yang bestnya ada kuah n daging kambing ... mantappp!!!! ...

203
@zackrockstar

Haiiiii... Gara2 mesej 'hai' sepatah, rosak 'move on' setahun #fakta #jilake

12
@babezoey9

ๆˆ‘ไปฌ็š„ไพฟๅฝ“้ƒฝๆ˜ฏไธ€ๆ ท็š„โค๏ธ

1
@linda_lin_sempoi

Assalamualaikum sahabat hati Linda yang positif lagi hebat... Sedekahkan senyuman dengan seikhlas hati supaya hati kita sentiasa merasa tenang dan bahagia...senyuman yang ikhlas datang dari hati yang tenang...senyuman dalam keterpaksaan menunjukkan hati yang sedang berduka lara... lindasempoi.blogspot.com #motivasipagi #peringatanutukdirisendiri #janganadabenci #senyumitusedekah #akusuka #akuadalahaku #lindasempoi

0
@vikasnilucky5

0
@nis.abu

Everyday workstation. The last process is to pack according the customer to the orders. Make sure cukup pcs in every box, make sure nutella melimpah. All by me & myself.

3
@hailaamir

Wait for daddy....

0
@arredzuan

1
@hu2aimie

geng #poney ni

2