Ivkidskualalumpur Photos on Instagram

See related and similar tags

Cara Penggunaan #IVMIST bagi Resdung. Boleh guna salah 1 cara di bawah atau ketiga-tiganya sekali. Bergantung kepada tahap kronik resdung tersebut. 1. 🌷Cara Pertama - Gunakan cara sapuan di kawasan sinus. 2. 🌷Cara Kedua - Cara Wap. Sembur dalam air panas/suam. Selepas itu, muka ditekupkan ke dalam bekas air tersebut dalam keadaan kepala ditutup dengan tuala. . 3. 🌷Cara Ketiga - Gulungkan tisu mengikut saiz lubang hidung. Kemudian sembur iv mist di tapak tangan seterusnya sapu tisu tu tadi dan terus sumbat ke dalam kedua2 hidung. (Pedih sedikit cara ni ) Semua cara berkesan bagi pengguna yang resdung kronik . InsyaAllah, Alhamdulillah dengan izin Allah. Berminat untuk cuba boleh hubungi saya; 📲 Tekan link ni 👉 www.wasap.my/60126842052/resdung #ivmist #terapiinstagram #ajimaurabaru #ivmistkl #bazaronline #resdung #surirumah #belajarbisnes #belajarinstagram #barubelajarinstagram #produkbumiputra #produkmuslim #produkherba #stokisivmist #sayajualivmist #visitmyig #sayajualmurah #codkualalumpur #codhkl #codselangor #codampang #codcheras #ivkidskualalumpur

0

IVKIDS LEBIH MESRA BAYI DAN KANAK-KANAK Tahukah anda bahawa ivkids agak berbeza sedikit dgn ivmist kerana ivkids ⏬⏬⏬ 💜Lebih wangi 💙Kurang panas 💚Lebih lembut dan boleh disapu terus pada bayi tanpa perlu dicampur dgn olive oil. Namun begitu ia mempunyai fungsi dan kelebihan yg sama. Sangat sesuai untuk bayi dan kanak2 serta orang dewasa yang mempunyai kulit sensitif dan semestinya semua lapisan umur Ia boleh digunakan jika anak anda ada masalah di bawah : 👶 Demam 👶 Batuk2 👶 Kembung Perut 👶 Ruam2 👶 Demam Campak 👶 Selsema 👶 Luka 👶 Gatal2 Berminat boleh wsap dengan tekan link kat bawah ni www.wasap.my/60126842052/Nakivkids Harga sebotol biasa Rm23. Harga Combo 3 dalam 1 hanya RM33 sahaja. Grab sekarang! Stock Terhad. #ivkidskualalumpur #terapiselsemabayi #sentuhanibu #aromatherapy #comboivkids #bazarwanitaonline #bazarpaknilmurah #igshopmurah #onlineshopping #bayiselsema #flutherapy #tazkirahmalamjumaat #bayikembung #codhkl #codampangputeri #codkeramat #codukayperdana #codwangsawalk #codmelawatimall #dropshipwanted #ootdmalaysia #productmuslim #ctdk #aromaterapi

0

MESTI ADA NI JIKA ADA ANAK² KECIL DI RUMAH ❗❗❗ Anak² sering demam malam ❓ Anak² susah makan ubat ❓ Dah makan ubat, suhu badan masih tinggi ❓ Apa yang ibu perlu lakukan ? 😥 IVMist boleh membantu menurunkan suhu badan panas. Caranya 👇👇👇 1. Sembur IVMist ke dalam sebekas air mineral. Basahkan tuala dengan air tersebut dan lap seluruh badan anak terutamanya atas kepala, ketiak dan tapak kaki. Lakukan sekerap mungkin, terutama masa suhu badan meningkat. 2. Tuala yang basah tu letakkan atas dahi anak. Ni juga cara DIY cool fever. 3. Banyakan minum air masak. 4. Pakaikan baju yang nipis. Cukup sekadar selimut sekiranya anak mengadu sejuk. Herba² asli yang terkandung dalam IVMist dapat menurunkan suhu panas badan dengan cepat dan menenangkan anak. Pening kepala, lenguh lumpuh pun boleh di rawat. Semuanya dengan izinNya. Sediakan sebotol untuk saat kecemasan. Wasap 👇 👇 👇 www.wasap.my/60126842052/Ivmist #ivmist #minyakherba #minyakorganik #demampanas #rawatdemam #kitkecemasankeluarga #pengeposanseluruhmalaysia #codkualalumpur #codselangor #ivmistkeramat #ivkidskualalumpur #resdung #aromaterapi #alahanseafood

0

IVKIDS LEBIH MESRA BAYI DAN KANAK-KANAK Tahukah anda bahawa ivkids agak berbeza sedikit dgn ivmist kerana ivkids ⏬⏬⏬ 💜Lebih wangi 💙Kurang panas 💚Lebih lembut dan boleh disapu terus pada bayi tanpa perlu dicampur dgn olive oil. Namun begitu ia mempunyai fungsi dan kelebihan yg sama. Sangat sesuai untuk bayi dan kanak2 serta orang dewasa yang mempunyai kulit sensitif dan semestinya semua lapisan umur Ia boleh digunakan jika anak anda ada masalah di bawah : 👶 Demam 👶 Batuk2 👶 Kembung Perut 👶 Ruam2 👶 Demam Campak 👶 Selsema 👶 Luka 👶 Gatal2 Berminat boleh wsap dengan tekan link kat bawah ni www.wasap.my/60126842052/Nakivkids Stok terhad. Harga sebotol biasa Rm23. Sekarang untuk anda yang bertuah 3 botol Rm33 sahaja. #ivkidskualalumpur #terapiselsemabayi #sentuhanibu #aromatherapy #comboivkids #bazarwanitaonline #bazarpaknilmurah #igshopmurah #onlineshopping #bayiselsema #flutherapy #tazkirahmalamjumaat #bayikembung #codhkl #codampangputeri #codkeramat #codukayperdana #codwangsawalk #codmelawatimall #dropshipwanted #ootdmalaysia

0

IVKIDS LEBIH MESRA BAYI DAN KANAK-KANAK Tahukah anda bahawa ivkids agak berbeza sedikit dgn ivmist kerana ivkids ⏬⏬⏬ 💜Lebih wangi 💙Kurang panas 💚Lebih lembut dan boleh disapu terus pada bayi tanpa perlu dicampur dgn olive oil. Namun begitu ia mempunyai fungsi dan kelebihan yg sama. Sangat sesuai untuk bayi dan kanak2 serta orang dewasa yang mempunyai kulit sensitif dan semestinya semua lapisan umur Ia boleh digunakan jika anak anda ada masalah di bawah : 👶 Demam 👶 Batuk2 👶 Kembung Perut 👶 Ruam2 👶 Demam Campak 👶 Selsema 👶 Luka 👶 Gatal2 Berminat boleh wsap dengan tekan link kat bawah ni www.wasap.my/60126842052/Nakivkids Stok terhad. Harga sebotol biasa Rm23. Sekarang untuk anda yang bertuah 3 botol Rm33 sahaja. #ivkidskualalumpur #terapiselsemabayi #sentuhanibu #aromatherapy #comboivkids #bazarwanitaonline #bazarpaknilmurah #igshopmurah #onlineshopping #bayiselsema #flutherapy #tazkirahmalamjumaat #bayikembung #codhkl #codampangputeri #codkeramat #codukayperdana #codwangsawalk #codkualalumpurselangor #codmelawatimall #dropshipwanted #ootdmalaysia

0

IVKIDS LEBIH MESRA BAYI DAN KANAK-KANAK Tahukah anda bahawa ivkids agak berbeza sedikit dgn ivmist kerana ivkids ⏬⏬⏬ 💜Lebih wangi 💙Kurang panas 💚Lebih lembut dan boleh disapu terus pada bayi tanpa perlu dicampur dgn olive oil. Namun begitu ia mempunyai fungsi dan kelebihan yg sama. Sangat sesuai untuk bayi dan kanak2 serta orang dewasa yang mempunyai kulit sensitif dan semestinya semua lapisan umur Ia boleh digunakan jika anak anda ada masalah di bawah : 👶 Demam 👶 Batuk2 👶 Kembung Perut 👶 Ruam2 👶 Demam Campak 👶 Selsema 👶 Luka 👶 Gatal2 Berminat boleh wsap dengan tekan link kat bawah ni www.wasap.my/60126842052/Nakivkids Stok terhad. Harga sebotol biasa Rm23. Sekarang untuk anda yang bertuah 3 botol Rm33 sahaja. #ivkidskualalumpur #terapiselsemabayi #sentuhanibu #aromatherapy #comboivkids #bazarwanitaonline #bazarpaknilmurah #igshopmurah #onlineshopping #bayiselsema #flutherapy #tazkirahmalamjumaat #bayikembung #codhkl #codampangputeri #codkeramat #codukayperdana #codwangsawalk #codmelawatimall #dropshipwanted #ootdmalaysia

0

Bagi yang masih tertanya ivmist nih apa. Meh akak payung kat korang ya😁 . . Ape itu IVMIST?? . IVMIST ini merupakan MINYAK NANO AROMATERAPI atau erti katanya minyak magik! . Apa yang magik sangat tu?? . Ivmist ni macam minyak angin..macam je tapi ❌ sama dengan minyak2 kat pasar tu! . Apa yang hebat sangat?😅 . Haaa.. IVMist adalah rumusan terhebat nano bioteknologi yang menghasilkan zarah minyak yang halus sehingga ianya boleh disembur seperti air! Menakjubkan!! . IVMIST MAMPU MERAWAT LEBIH DARI 1001 PENYAKIT!! . 👉 ianya bertindak mencairkan lendir punca masalah resdung yang terperangkap di dlm rongga hidung 👉lendir2 ini akan dibersihkan secara sihat tanpa melibatkan kos pembedahan yang mahal.. . Antara khasiat lain? 🌸Buasir 🌸migrain 🌸kurap/panau 🌸jerawat 🌸gout 🌸rambut gugur 🌸masalah kahak 🌸jeragar teruk 🌸lenguh2/sakit pinggang 🌸sakit kepala/stress 🌸Alergik 🌸gigitan serangga 🌸sakit gigi 🌸banyak lagi. . Ivmist ni akan berasa panas dan berangin kerana ianya terhasil daripada minyak kayu putih, halia bara, halia dan pudina. Baunya sangat wangi. . KENAPA SEMAKIN RAMAI YANG MENDAPATKAN IVMIST?? . ✔kesan seawal 3 hari ✔mudah digunakan ✔mudah dibawa ✔sesuai untuk semua peringkat umur ✔diperbuat daripada 10 bahan organik. . HARGANYA??? . Harga biasa RM34.90 tapi sekarang ada harga PROMOSI RM28 sahaja (tak termasuk postage) . Pembelian Promosi Merdeka free Inhaler berharga Rm20++ . . **Jimat kan masuk postage pun tak sampai lagi harga biasa tuh😁 . WhatsApp +60126842052/Ivmist Stokis Ivmist Kuala Lumpur . #ivmistkualalumpur #ivkidskualalumpur #terapiselsema #aromatherapy #codivmistkualalumpur #ivmistsetiawangsa #ivmistkeramat #merdekasales #productmuslim #promosikemerdekaan

0

Bagi yang masih tertanya ivmist nih apa. Meh akak payung kat korang ya😁 . . Ape itu IVMIST?? . IVMIST ini merupakan MINYAK NANO AROMATERAPI atau erti katanya minyak magik! . Apa yang magik sangat tu?? . Ivmist ni macam minyak angin..macam je tapi ❌ sama dengan minyak2 kat pasar tu! . Apa yang hebat sangat?😅 . Haaa.. IVMist adalah rumusan terhebat nano bioteknologi yang menghasilkan zarah minyak yang halus sehingga ianya boleh disembur seperti air! Menakjubkan!! . IVMIST MAMPU MERAWAT LEBIH DARI 1001 PENYAKIT!! . 👉 ianya bertindak mencairkan lendir punca masalah resdung yang terperangkap di dlm rongga hidung 👉lendir2 ini akan dibersihkan secara sihat tanpa melibatkan kos pembedahan yang mahal.. . Antara khasiat lain? 🌸Buasir 🌸migrain 🌸kurap/panau 🌸jerawat 🌸gout 🌸rambut gugur 🌸masalah kahak 🌸jeragar teruk 🌸lenguh2/sakit pinggang 🌸sakit kepala/stress 🌸Alergik 🌸gigitan serangga 🌸sakit gigi 🌸banyak lagi. . Ivmist ni akan berasa panas dan berangin kerana ianya terhasil daripada minyak kayu putih, halia bara, halia dan pudina. Baunya sangat wangi. . KENAPA SEMAKIN RAMAI YANG MENDAPATKAN IVMIST?? . ✔kesan seawal 3 hari ✔mudah digunakan ✔mudah dibawa ✔sesuai untuk semua peringkat umur ✔diperbuat daripada 10 bahan organik. . HARGANYA??? . Harga biasa RM34.90 tapi sekarang ada harga PROMOSI RM28 sahaja (tak termasuk postage) . Pembelian Promosi Merdeka free Inhaler berharga Rm20++ . . **Jimat kan masuk postage pun tak sampai lagi harga biasa tuh😁 . WhatsApp +60126842052/Ivmist Stokis Ivmist Kuala Lumpur . #ivmistkualalumpur #ivkidskualalumpur #terapiselsema #aromatherapy #codivmistkualalumpur #ivmistsetiawangsa #ivmistkeramat #merdekasales #productmuslim #promosikemerdekaan

0

Combo Ivmist & IvKids Terapi Resdung& Terapi buat bayi dan kanak² DM/PM Klik link di bio #ivmistpelbagaiguna #terapiresdung #selsemabayi #ivkidskualalumpur #ivmistkualalumpur #merdekasales

0

Ivmist promosi merdeka. Alhamdulillah stock selamat mendarat malam ni. Banyak freegift nak bagi. Kotak edisi merdeka pun sangat cantik, dapat free inhaler setiap kotak. Apa yang best harga masih sama. Inbox KakEni untuk order. DM/PM www.wasap.my/60126842052/Ivmist #ivmistkeramat #ivmistkualalumpur #ivmistsetiawangsa #codwangsamaju #stokistivmistkeramat #ejendiperlukan #ivmistkualalumpur #codkualalumpur #productmuslim #ivkidskualalumpur #codbangsar #codukayperdana #igshopmurahmalaysia

0

Terimakasih buat pelanggan @ivmist.penawar_resdung Set Combo jimat 3in1 jadi pilihan. Memang jimat sangatt. Stock tinggal 3 set lagi. Sesiapa yang nak grab boleh DM/PM saya sekarang. Klik link di bio 📲www.wasap.my/60126842052/NakIvmist . . #ivmistcod #ivmistkualalumpur #terapiresdung #bajumurah #selsemabatuk #alahanseafood #selsemateruk #bersinpagi #productmuslim #ivkidskualalumpur #babyselsema

0

IVMist dapat membantu: 1.Mengecutkan_Bengkak_Dlm_Hidung 2.Menghentikan_Hidung_Drpd_Berair_&Tersumbat 3.Mencairkan_Kahak/Lendir_Yg_Pekat. 4.Melancarkan_Pernafasan 5.Menghilangkan_Selsema 6.Menghentikan_Bersin pagi2. 7.Menghilangkan_Gatal_Muka_hidung_&mata. 8.Bebas_Resdung_Dlm_Masa_yg_Cepat . Masih belum terlambat untuk dapatkannya. . Boleh je wasap saya kat sini: www.wasap.my/60126842052/Resdung . . #ivmistkualalumpur #terapiresdung #igshopmurahmalaysia #aromaterapi #ejendiperlukan #codkeramat #codampangputeri #codhkl #codkualalumpur #ivmistselangor #ivmistipoh #ivmistshahalam #terapiselsemabayi #productmuslim #ivkidskualalumpur

1

Sempena Ramadhan dan 5th anniversary #ivmist ❗ ➡10 kotak ivmist hanya RM190 PERCUMA❗barangan IV bernilai *RM 88!* ➡Percuma 1 kotak Ivmist ➡Percuma 1 kotak Ivtbright ➡Percuma 1 kotak Ivsoap ➡Percuma Sampul Raya Dapatkan hanya di @ivmist.penawar_resdung sekarang Klik lInk Bio Atau Whatsapp ➡0126842052 #erezeki #bazarpaknilmurah #cikgushopping #murahmeriah #promosiramadhan #bajukurungkanakkanakcantik #ivimistkualalumpur #ivkidskualalumpur #selsemabatuk #ejendiperlukan #terapiinstagram #terapiresdungherbanika #comboivmist #comboivkids #ivmistkeramat #codkualalumpur #profmuhaya #productmuslim #kakiviral #resdungkronik #migraine

0

Sempena Ramadhan dan 5th anniversary #ivmist ❗ ➡10 kotak ivmist hanya RM190 PERCUMA❗barangan IV bernilai *RM 88!* ➡Percuma 1 kotak Ivmist ➡Percuma 1 kotak Ivtbright ➡Percuma 1 kotak Ivsoap ➡Percuma Sampul Raya Dapatkan hanya di @ivmist.penawar_resdung sekarang Klik lInk Bio Atau Whatsapp ➡0126842052 #erezeki #bazarpaknilmurah #cikgushopping #murahmeriah #promosiramadhan #bajukurungkanakkanakcantik #ivimistkualalumpur #ivkidskualalumpur #selsemabatuk #ejendiperlukan #terapiinstagram #terapiresdungherbanika #comboivmist #comboivkids #ivmistkeramat #codkualalumpur #profmuhaya #productmuslim #kakiviral #resdungkronik #migraine

0

IVKIDS LEBIH MESRA BAYI DAN KANAK-KANAK Tahukah anda bahawa ivkids agak berbeza sedikit dgn ivmist kerana ivkids ⏬⏬⏬ 💜Lebih wangi 💙Kurang panas 💚Lebih lembut dan boleh disapu terus pada bayi tanpa perlu dicampur dgn olive oil. Namun begitu ia mempunyai fungsi dan kelebihan yg sama. Sangat sesuai untuk bayi dan kanak2 serta orang dewasa yang mempunyai kulit sensitif dan semestinya semua lapisan umur Ia boleh digunakan jika anak anda ada masalah di bawah : 👶 Demam 👶 Batuk2 👶 Kembung Perut 👶 Ruam2 👶 Demam Campak 👶 Selsema 👶 Luka 👶 Gatal2 Berminat boleh wsap dengan tekan link kat bawah ni www.wasap.my/60126842052/NakComboIvkids Stok terhad. Harga sebotol biasa Rm23. Sekarang untuk anda yang bertuah 3 botol Rm33 sahaja. #ivkidskualalumpur #terapiselsemabayi #sentuhanibu #aromatherapy #comboivkids #bazarwanitaonline #bazarpaknilmurah #igshopmurah #onlineshopping #bayiselsema #flutherapy #tazkirahmalamjumaat #bayikembung #codhkl #codampangputeri #codkeramat #codukayperdana #codwangsawalk #codmelawatimall #murahmeriah #cikgushopping #profmuhaya #productmuslim

0

IVKIDS LEBIH MESRA BAYI DAN KANAK-KANAK Tahukah anda bahawa ivkids agak berbeza sedikit dgn ivmist kerana ivkids ⏬⏬⏬ 💜Lebih wangi 💙Kurang panas 💚Lebih lembut dan boleh disapu terus pada bayi tanpa perlu dicampur dgn olive oil. Namun begitu ia mempunyai fungsi dan kelebihan yg sama. Sangat sesuai untuk bayi dan kanak2 serta orang dewasa yang mempunyai kulit sensitif dan semestinya semua lapisan umur Ia boleh digunakan jika anak anda ada masalah di bawah : 👶 Demam 👶 Batuk2 👶 Kembung Perut 👶 Ruam2 👶 Demam Campak 👶 Selsema 👶 Luka 👶 Gatal2 Berminat boleh wsap dengan tekan link kat bawah ni www.wasap.my/60126842052/Nakivkids Stok terhad. Harga sebotol biasa Rm23. Sekarang untuk anda yang bertuah 3 botol Rm33 sahaja. #ivkidskualalumpur #terapiselsemabayi #sentuhanibu #aromatherapy #comboivkids #bazarwanitaonline #bazarpaknilmurah #igshopmurah #onlineshopping #bayiselsema #flutherapy #tazkirahmalamjumaat #bayikembung #codhkl #codampangputeri #codkeramat #codukayperdana #codwangsawalk #codmelawatimall #dropshipwanted #ootdmalaysia

0

INFO RESDUNG🤔 Lazimnya, penghidap resdung akan berhadapan dengan keadaan seperti kerap bersin, dengkur yang kronik, batuk, gata-gatal hidung, tidak sedap badan, letih dan berasa sakit kepala pada waktu pagi manakala bagi yang sudah kronik pula, resdung boleh memberi kesan kepada telinga sehingga menyebabkan seseorang itu pekak. Untuk Info penggunaan ivmist boleh klik link di Bio atau Wasap Kak Eni 📲 0126842052 @ivmist.penawar_resdung @ivmist.penawar_resdung #stokisivmistkualalumpur #ejendiperlukan #terapiresdung #igshopmurah #bazarwanitaonline #jentikhati #profmuhaya #surirumah #bajukurungmurah #asthma #migrain #sakitkepala #kutukepala #enzima #codsetiawangsa #codkeramat #codhk #codampangpoint #ivkidskualalumpur #freecod #freeinhaler

0

IVKIDS UNTUK BAYI DAN KANAK² Hihiii.. Mak2 semua bila dah ada IVKIDS kemain bergaya dah macam retis😅😅😅 . Maunya takk..bila dah ada IVKIDS insya Allah masalah yang biasa dialami anak2 dapat diatasi dengan mudah😄 . Tentu anak2 korang asyik meragam, tak nak makan/menyusu, susah nak tidur, nak berkepit 24jam bila alami gangguan ni ye tak?😱 . 👶Demam 👶Selesema 👶Batuk 👶Muntah 👶Perut kembung 👶Ulser 👶Gigit nyamuk 👶Gatal ekzema 👶Chicken pox 👶Sembelit . Semua tu mengundang emosi anak2 untuk menangis sepanjang hari😭 . Kadang mommies stress kan? Asal letak je anak2 korang menangis. Walau mainan berbaris😬 . . Haaa..skang akak nak tanya, IVKIDS ni selalu ada dalam handbag mommies tak?👜 . IVKIDS ni designnya kecik molek je senang nak pegang👍 . Simple dan adorable😍 Lagipun IVKIDS ni senang dibawa ke mana-mana😀 . 💕 Tak meleleh 💕 Tak tumpah 💕 Tak berat 💕 Tak makan ruang 💕 Tak berbau busuk 💕 Tak pecah . Yang penting sebab botolnya kiyut senang anak2 kecik nak pegang👍 . Dah tu IVKIDS korang kat mana?😱 . Kalau belum ada eloklah standby sebotol😄 . IVKIDS 1 botol RM23 2 botol RM40 3 botol bukan RM69 tapi RM33 je akak bagi ni😘😘😘 . Sape nak kena cepat😨 Beli kombo pilihan yang tepat😄 Stok tak banyak tinggal ni susah nak dapat😰 Kalau lambat takut tak sempat😁 . #ivkids #sentuhanibu #mummy #ajimaurabaru #terapiinstagram #bayidemam #chickenpox #selsemahilang #terapiselsemabayi #ejendiperlukan #codkualalumpur #ivkidskualalumpur #ivkidsmurah #PROMOSIIVKIDS #aromatherapy #ivmistteamnurhuda

1

IVKIDS LEBIH MESRA BAYI DAN KANAK-KANAK Tahukah anda bahawa ivkids agak berbeza sedikit dgn ivmist kerana ivkids ⏬⏬⏬ 💜Lebih wangi 💙Kurang panas 💚Lebih lembut dan boleh disapu terus pada bayi tanpa perlu dicampur dgn olive oil. Namun begitu ia mempunyai fungsi dan kelebihan yg sama. Sangat sesuai untuk bayi dan kanak2 serta orang dewasa yang mempunyai kulit sensitif dan semestinya semua lapisan umur Ia boleh digunakan jika anak anda ada masalah di bawah : 👶 Demam 👶 Batuk2 👶 Kembung Perut 👶 Ruam2 👶 Demam Campak 👶 Selsema 👶 Luka 👶 Gatal2 Berminat boleh wsap dengan tekan link kat bawah ni www.wasap.my/60126842052/Nakivkids *Stok terhad. Harga sebotol biasa Rm23. Sekarang untuk anda yang bertuah 3 botol Rm33 sahaja.

3

Hi Mummy, Ini Ada promosi ivkids untuk si comel Mummy. Mudah dan Murah. Terasa badan anak macam panas2 je terus zasss #ivkids. Yela, kalau anak dah demam,maknya jugak yang bermata panda🤓 🚑 banyak tau kegunaan #ivkids ni,ia dapat 💉Melegakan kembung perut 💉Selsema 💉Ruam 💉Sembelit 💉Gatal gatal Dan banyak lagi.. Lagipun tak perlu risau,ianya daripada bahan2 seperti ✅Ekstrak jerangau ✅Ekstrak cekor ✅Limau purut ✅Habbatus Sauda ✅VCO ( Virgin Coconut oil) ✅Saffron ✅Minyak kayu putih Terbukti selamat.. Nak cuba?? Wasap Kak Eni cepat. 📲📲📲012.6842052 #ivkids #demam #sentuhanibu #aromatherapy #moodrepublik #terlajaklaris #ivkidskualalumpur #bazaronlinemalaysia #igshopmurah #codukayperdana #codmelawatimall #codsetiawangsa #codkeramat #enzima #alahan #chickenpox #ejendiperlukan

2