Kempisperutczer Photos on Instagram

See related and similar tags

Report inappropriate content

@yamies_trusted_seller

BENGKUNG MODEN 3 IN 1 ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ . . . 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 . Sesuai untuk : 1) Ibu lepas bersalin, cantikkan semula bentuk badan. 2) Mengempiskan Perut Buncit 3) Pinggul besar/punggung besar 4) Mengecilkan peha besar. 5) Selulit di perut, peha, punggung. 6) Merampingkan Pinggang 7) Mengurangkan sakit pinggang 8) Mengurangkan slipdisc #kkm #zumba #jururawatmalaysia #munafieslimmingpant #ibuberpantang #pantang #breasfeeding #menyusu #hospital #gurumalaysia #bengkungmodern #ibubekerja #ibumengandung #ibumenyusu #bersalinczer #kempisperutczer #bengkungbersalin #korset #wanitamalaysia #wanitamelayu #malaysiaonlineshope #bazarpaknilprodukkecantikan #setberpantang #poskeindonesia #slipdisc #sakitpingganghilang #melakavendorboutique

0
@yamies_trusted_seller

BENGKUNG MODEN 3 IN 1 ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ . . . 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 . Sesuai untuk : 1) Ibu lepas bersalin, cantikkan semula bentuk badan. 2) Mengempiskan Perut Buncit 3) Pinggul besar/punggung besar 4) Mengecilkan peha besar. 5) Selulit di perut, peha, punggung. 6) Merampingkan Pinggang 7) Mengurangkan sakit pinggang 8) Mengurangkan slipdisc #kkm #zumba #jururawatmalaysia #munafieslimmingpant #ibuberpantang #pantang #breasfeeding #menyusu #hospital #gurumalaysia #bengkungmodern #ibubekerja #ibumengandung #ibumenyusu #bersalinczer #kempisperutczer #bengkungbersalin #korset #wanitamalaysia #wanitamelayu #malaysiaonlineshope #bazarpaknilprodukkecantikan #setberpantang #poskeindonesia #slipdisc #sakitpingganghilang #melakavendorboutique

0
@yamies_trusted_seller

BENGKUNG MODEN 3 IN 1 ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ . . . 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 . Sesuai untuk : 1) Ibu lepas bersalin, cantikkan semula bentuk badan. 2) Mengempiskan Perut Buncit 3) Pinggul besar/punggung besar 4) Mengecilkan peha besar. 5) Selulit di perut, peha, punggung. 6) Merampingkan Pinggang 7) Mengurangkan sakit pinggang 8) Mengurangkan slipdisc #kkm #zumba #jururawatmalaysia #munafieslimmingpant #ibuberpantang #pantang #breasfeeding #menyusu #hospital #gurumalaysia #bengkungmodern #ibubekerja #ibumengandung #ibumenyusu #bersalinczer #kempisperutczer #bengkungbersalin #korset #wanitamalaysia #wanitamelayu #malaysiaonlineshope #bazarpaknilprodukkecantikan #setberpantang #poskeindonesia #slipdisc #sakitpingganghilang #melakavendorboutique

0
@yamies_trusted_seller

BENGKUNG MODEN 3 IN 1 ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ . . . 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 . Sesuai untuk : 1) Ibu lepas bersalin, cantikkan semula bentuk badan. 2) Mengempiskan Perut Buncit 3) Pinggul besar/punggung besar 4) Mengecilkan peha besar. 5) Selulit di perut, peha, punggung. 6) Merampingkan Pinggang 7) Mengurangkan sakit pinggang 8) Mengurangkan slipdisc #kkm #zumba #jururawatmalaysia #munafieslimmingpant #ibuberpantang #pantang #breasfeeding #menyusu #hospital #gurumalaysia #bengkungmodern #ibubekerja #ibumengandung #ibumenyusu #bersalinczer #kempisperutczer #bengkungbersalin #korset #wanitamalaysia #wanitamelayu #malaysiaonlineshope #bazarpaknilprodukkecantikan #setberpantang #poskeindonesia #slipdisc #sakitpingganghilang #melakavendorboutique

0
@yamies_trusted_seller

BENGKUNG MODEN 3 IN 1 ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ . . . 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 . Sesuai untuk : 1) Ibu lepas bersalin, cantikkan semula bentuk badan. 2) Mengempiskan Perut Buncit 3) Pinggul besar/punggung besar 4) Mengecilkan peha besar. 5) Selulit di perut, peha, punggung. 6) Merampingkan Pinggang 7) Mengurangkan sakit pinggang 8) Mengurangkan slipdisc #kkm #zumba #jururawatmalaysia #munafieslimmingpant #ibuberpantang #pantang #breasfeeding #menyusu #hospital #gurumalaysia #bengkungmodern #ibubekerja #ibumengandung #ibumenyusu #bersalinczer #kempisperutczer #bengkungbersalin #korset #wanitamalaysia #wanitamelayu #malaysiaonlineshope #bazarpaknilprodukkecantikan #setberpantang #poskeindonesia #slipdisc #sakitpingganghilang #melakavendorboutique

0
@yamies_trusted_seller

BENGKUNG MODEN 3 IN 1 ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ ↔Rm45sm / Rm50ss↔ . . . 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 👉wasap +60105184254👈 . Sesuai untuk : 1) Ibu lepas bersalin, cantikkan semula bentuk badan. 2) Mengempiskan Perut Buncit 3) Pinggul besar/punggung besar 4) Mengecilkan peha besar. 5) Selulit di perut, peha, punggung. 6) Merampingkan Pinggang 7) Mengurangkan sakit pinggang 8) Mengurangkan slipdisc #kkm #zumba #jururawatmalaysia #munafieslimmingpant #ibuberpantang #pantang #breasfeeding #menyusu #hospital #gurumalaysia #bengkungmodern #ibubekerja #ibumengandung #ibumenyusu #bersalinczer #kempisperutczer #bengkungbersalin #korset #wanitamalaysia #wanitamelayu #malaysiaonlineshope #bazarpaknilprodukkecantikan #setberpantang #poskeindonesia #slipdisc #sakitpingganghilang #melakavendorboutique

0
@secretcorrea_jamuratumalayabm

Wow! Sorang lagi perut dah kurang buncit, Sampai repeat order sekali 3 tiub😊 Memang semua Perut lepas bersalin ceaser Macam tu ya?😏 Mesti yang bersalin ceaser dah dua tiga kali macam mana lah rupanya Kalau tak jaga bahagian perut kan? Ngeri nyerrr, Nasib dah ada alternatif mengempiskan Perut awak yang comel tu. Awak dah tahu penawarnya kan? Start esok Sapu tau #KempisPerutCzer ni😄 Berminat? wassap 017 4006295 #JemaahLove #LotionKurusSejuk

0
@effenzeemyraclelotion_kl

#SharingIsCaring Testimoni ini teruja sungguh, Terpaksa STOP sapu EML sebab dah KURUS sangat, Suami tak suka kurus sangat, Berat dulu 80kg, Sekarang da 76kg, Best ke best? Anda tak mahu ke kurus sebelum raya? Whatsapp 011-21973066 #TeamNira #EffenzeeMyracleLotion #LosyenKurusSejukWangi #KempisPerutCzer #CodWangsaMajuKL #bengkung #berpantang #pahakecil #daguruncing #diet #kelvinzahri

0
@effenzeemyraclelotion_kl

Yang penting Perut lepas bersalin #Czer dah kecil . Korang pun nak perut buncit kembali rata dilenyek #KempisPerutCzer kan? . Tak kan nak tunggu juga bonus suami, Nanti perut kita juga yang ke depan cik Kak oi😊 . Wasap 011-21973066 Nanti Nira bagi ubat lumur ya😉 #TeamNira #EffenzeeMyracleLotion #SlimTampaUbat #LosyenKurusSejukWangi #Bengkung #pahakecil #kempisperutczer #daguruncing #diet #berpantang #kelvinzahri

0
@sc_beautysss

Jom kita amalkan makanan seimbang😊 . selamat berbuka . . #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #LotionKurusSejuk

0
@mmg_najrif_terengganu

Bahan utama MMG . 💚MINYAK KAYU PUTIH 💚ALOE VERA 💜LAVENDER . Kelebihan . 💗MERESAP 💖TAK MELEKIT 💗MESRA Wudhu' 💖MUDAH dibawa 💗Wangi LAVENDER . MMG membantu melegakan . 😢Resdung 😔Melecur terkena air panas 😟Menghilangkan parut bersalin 😕Sakit gigi 😞Sakit senggugut 😋️Mengecutkan jerawat 😣Kurangkan dengkur semasa tidur 😖Terapi bagi pesakit insomnia 😫Pecahkan lemak pada bahagian tubuh 😧Pening kepala 👩Sesuai untuk ibu mengandung dan bersalin 👶Sesuai untuk bayi kembung perut 👸Mengurangkan kelemumur 👵Sakit pinggang 👣Lenguh kaki . Dapatkan Minyak Urut Moden MMG sekarang❤ . 📱 www.wasap.my/601121501257 at Paka, Malaysia

1
@slim_sebelumraya

Bagaimana Secret Correa membuatkan kita slim : . 1- Dengan sapuan losyen 💞secret correa💞 setiap kali selepas mandi mampu memecahkan lemak-lemak degil di bawah kulit di seluruh badan dan melancarkan perjalanan apa-apa yang tersekat . 2- Dengan mengamalkan minum air kosong secukupnya , akan melancarkan pembuangan toksin atau lemak-lemak yang dipecahkan samada melalui peluh atau semasa pembuangan air kecil /air besar . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petua #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

1
@berpantang44hari.my

Bagaimana Secret Correa membuatkan kita slim : . 1- Dengan sapuan losyen 💞secret correa💞 setiap kali selepas mandi mampu memecahkan lemak-lemak degil di bawah kulit di seluruh badan dan melancarkan perjalanan apa-apa yang tersekat . 2- Dengan mengamalkan minum air kosong secukupnya , akan melancarkan pembuangan toksin atau lemak-lemak yang dipecahkan samada melalui peluh atau semasa pembuangan air kecil /air besar . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petua #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

0
@losyenkurussejuk_sc

Bagaimana Secret Correa membuatkan kita slim : . 1- Dengan sapuan losyen 💞secret correa💞 setiap kali selepas mandi mampu memecahkan lemak-lemak degil di bawah kulit di seluruh badan dan melancarkan perjalanan apa-apa yang tersekat . 2- Dengan mengamalkan minum air kosong secukupnya , akan melancarkan pembuangan toksin atau lemak-lemak yang dipecahkan samada melalui peluh atau semasa pembuangan air kecil /air besar . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petua #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

0
@losyen_kurus.secretcorrea

Bagaimana Secret Correa membuatkan kita slim : 1- Dengan sapuan losyen 💞secret correa💞 setiap kali selepas mandi mampu memecahkan lemak-lemak degil di bawah kulit di seluruh badan dan melancarkan perjalanan apa-apa yang tersekat 2- Dengan mengamalkan minum air kosong secukupnya , akan melancarkan pembuangan toksin atau lemak-lemak yang dipecahkan samada melalui peluh atau semasa pembuangan air kecil /air besar . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petua #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

6
@losyen_kurus.secretcorrea

[Viral ] DULU XXXL KINI XL TAPI HAMPIR KE SAIZ L. . SAYANG BETUL DGN SELUAR LELAMA DULU. MEMANG SUKA GUNA SELUAR TU, KINI TERPAKSA MENCARI SAIZ BARU GARA GARA LEPAS SATU PRODUK NI. ABG BENCI BETUL. . Gara gara sapu #sibiru abis seluar lama lama longgar dan tak boleh digunakan lagi disebabkan saiz tak macam dulu lagi. . Losyen #sibiru bagus dan sesuai untuk LELAKI yang mengalami perut buncit. . Katanya dulu saiz seluar hampir ke 5XL tetapi sekarang saiz hampir ke L. Biar betul. . Abang hampir putus asa mencari solusi untuk dapatkan saiz yang macam nie. tapi dengan losyen SC SANGAT BERKESAN dengan menyapu losyen sejuk nihhhh . Percaya ke percaya ? Moh ler tengok gambar terbaru Abang. Hehe. . Kali ini pasti korang TERPAKSA TERUJA sampai terbeliak biji mata, toing toing toing. . Bila Losyen Sc bukan untuk Wanita sahaja . . .Klik Link.⬇⬇ www.wasap.my/+60126154196/ScAwesome . www.wasap.my/+60126154196/ScAwesome . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petua #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

0
@berpantang44hari.my

[Viral ] DULU XXXL KINI XL TAPI HAMPIR KE SAIZ L. . SAYANG BETUL DGN SELUAR LELAMA DULU. MEMANG SUKA GUNA SELUAR TU, KINI TERPAKSA MENCARI SAIZ BARU GARA GARA LEPAS SATU PRODUK NI. ABG BENCI BETUL. . Gara gara sapu #sibiru abis seluar lama lama longgar dan tak boleh digunakan lagi disebabkan saiz tak macam dulu lagi. . Losyen #sibiru bagus dan sesuai untuk LELAKI yang mengalami perut buncit. . Katanya dulu saiz seluar hampir ke 5XL tetapi sekarang saiz hampir ke L. Biar betul. . Abang hampir putus asa mencari solusi untuk dapatkan saiz yang macam nie. tapi dengan losyen SC SANGAT BERKESAN dengan menyapu losyen sejuk nihhhh . Percaya ke percaya ? Moh ler tengok gambar terbaru Abang. Hehe. . Kali ini pasti korang TERPAKSA TERUJA sampai terbeliak biji mata, toing toing toing. . Bila Losyen Sc bukan untuk Wanita sahaja . . .Klik Link.⬇⬇ www.wasap.my/+60126154196/ScAwesome . www.wasap.my/+60126154196/ScAwesome . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petua #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

2
@slim_sebelumraya

[Viral ] DULU XXXL KINI XL TAPI HAMPIR KE SAIZ L. . SAYANG BETUL DGN SELUAR LELAMA DULU. MEMANG SUKA GUNA SELUAR TU, KINI TERPAKSA MENCARI SAIZ BARU GARA GARA LEPAS SATU PRODUK NI. ABG BENCI BETUL. . Gara gara sapu #sibiru abis seluar lama lama longgar dan tak boleh digunakan lagi disebabkan saiz tak macam dulu lagi. . Losyen #sibiru bagus dan sesuai untuk LELAKI yang mengalami perut buncit. . Katanya dulu saiz seluar hampir ke 5XL tetapi sekarang saiz hampir ke L. Biar betul. . Abang hampir putus asa mencari solusi untuk dapatkan saiz yang macam nie. tapi dengan losyen SC SANGAT BERKESAN dengan menyapu losyen sejuk nihhhh . Percaya ke percaya ? Moh ler tengok gambar terbaru Abang. Hehe. . Kali ini pasti korang TERPAKSA TERUJA sampai terbeliak biji mata, toing toing toing. . Bila Losyen Sc bukan untuk Wanita sahaja . . .Klik Link.⬇⬇ www.wasap.my/+60126154196/ScAwesome . www.wasap.my/+60126154196/ScAwesome . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petua #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

1
@losyenkurussejuk_sc

[Viral ] DULU XXXL KINI XL TAPI HAMPIR KE SAIZ L. . SAYANG BETUL DGN SELUAR LELAMA DULU. MEMANG SUKA GUNA SELUAR TU, KINI TERPAKSA MENCARI SAIZ BARU GARA GARA LEPAS SATU PRODUK NI. ABG BENCI BETUL. . Gara gara sapu #sibiru abis seluar lama lama longgar dan tak boleh digunakan lagi disebabkan saiz tak macam dulu lagi. . Losyen #sibiru bagus dan sesuai untuk LELAKI yang mengalami perut buncit. . Katanya dulu saiz seluar hampir ke 5XL tetapi sekarang saiz hampir ke L. Biar betul. . Abang hampir putus asa mencari solusi untuk dapatkan saiz yang macam nie. tapi dengan losyen SC SANGAT BERKESAN dengan menyapu losyen sejuk nihhhh . Percaya ke percaya ? Moh ler tengok gambar terbaru Abang. Hehe. . Kali ini pasti korang TERPAKSA TERUJA sampai terbeliak biji mata, toing toing toing. . Bila Losyen Sc bukan untuk Wanita sahaja . . .Klik Link.⬇⬇ www.wasap.my/+60126154196/ScAwesome . www.wasap.my/+60126154196/ScAwesome . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petua #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

0
@effenzeemyraclelotion_kl

[KESAN CEPAT] . . Guna malam , Pagi konfom melawat bilik kecik Kan dah kabooo.. Losyen ni memang membantu melawaskan Best tau kalau urusan bilik kecik ni jadi mudah. Baru lah selesa nak memulakan rutin harian. . . Wajib Cuba uolls 😉 #MiracleEmpire #TeamNira #EffenzeeMyracleLotion #LosyenKurusSejukWangi #KempisPerutCzer #PahaKecil #DaguRuncing

0
@effenzeemyraclelotion_kl

Katanya HARI HARI NAK SAPU... . Pengguna Effenzee Myracle Lotion yang tahu Macmana perasaan sayang kalau tak pakai Sehari Setiap hari rasa perlu pakai. Losyen yang sejuk Bau pun wangi Hati mana yang tak terpikat. Whatsapp 011-21973066 #MiracleEmpire #TeamNira #EffenzeeMyracleLotion #LosyenKurusSejukWangi #KempisPerutCzer #PahaKecil #Bengkung #Berpantang #DaguRuncing #KelvinZahri

0
@na_beautyssss

Jom kita amalkan makanan seimbang😊 . selamat mencuba... . . #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #LotionKurusSejuk

0
@losyen_kurus.secretcorrea

Assalm & Good Morning 💓💓💓 . Setiap pagi inilah losyen sejuk yang saya guna untuk dapatkan kesegaran dan badan rasa ringan je... . Losyen ni dahla sejuk , pakar pemecah lemak plak tu . Mula-mula saya tak percaya langsung sebab dah guna macam-macam kan . Tapi percubaab tak sia-sia alhamdulillah ia sangat2 cepat menginchlosskan kita .. so korang ada tak yang nak slim 💃🏻💃🏻💃🏻 . Whatsapp saya ok 012-6154196 . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petuakurus #kuruscepat #kuruscantik #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumrayaa

0
@losyenkurussejuk_sc

Assalm & Good Morning 💓💓💓 . Setiap pagi inilah losyen sejuk yang saya guna untuk dapatkan kesegaran dan badan rasa ringan je... . Losyen ni dahla sejuk , pakar pemecah lemak plak tu . Mula-mula saya tak percaya langsung sebab dah guna macam-macam kan . Tapi percubaab tak sia-sia alhamdulillah ia sangat2 cepat menginchlosskan kita .. so korang ada tak yang nak slim 💃🏻💃🏻💃🏻 . Whatsapp saya ok 012-6154196 . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petuakurus #kuruscepat #kuruscantik #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumrayaa

0
@berpantang44hari.my

Assalm & Good Morning 💓💓💓 . Setiap pagi inilah losyen sejuk yang saya guna untuk dapatkan kesegaran dan badan rasa ringan je... . Losyen ni dahla sejuk , pakar pemecah lemak plak tu . Mula-mula saya tak percaya langsung sebab dah guna macam-macam kan . Tapi percubaab tak sia-sia alhamdulillah ia sangat2 cepat menginchlosskan kita .. so korang ada tak yang nak slim 💃🏻💃🏻💃🏻 . Whatsapp saya ok 012-6154196 . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petuakurus #kuruscepat #kuruscantik #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumrayaa

5
@slim_sebelumraya

Assalm & Good Morning 💓💓💓 . Setiap pagi inilah losyen sejuk yang saya guna untuk dapatkan kesegaran dan badan rasa ringan je... . Losyen ni dahla sejuk , pakar pemecah lemak plak tu . Mula-mula saya tak percaya langsung sebab dah guna macam-macam kan . Tapi percubaab tak sia-sia alhamdulillah ia sangat2 cepat menginchlosskan kita .. so korang ada tak yang nak slim 💃🏻💃🏻💃🏻 . Whatsapp saya ok 012-6154196 . . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petuakurus #kuruscepat #kuruscantik #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumrayaa

0
@effenzeemyraclelotion_kl

Rawat sakit kaki dan Melawaskan sistem pencernaan .................................. Alhamdulillah makin hari makin ramai yang berpuas hati dengan effenzee, Cik adik manis ni siap guna eml utk sapu kaki sekali malah tiada masalah sakit kaki ketika pegi fly😊 Effenzee boleh kuruhhh katanya lawas pembuangan memang terbaek💚 #MiracleEmpire #TeamNiraAwesome #LosyenKurusSejukWangi #EffenzeeMyracleLotion #KempisPerutCzer #PahaKecil #Berpantang #Runcingdagu

0
@losyenkurussejuk_sc

Hai mak Adik Kakak semua. Dah mula ronda-ronda bazar Ramadan ke tuh. . Meh nak bitau ni. Dalam Secret Coffee ada Kurma. Selain yang kita tahu Kurma adalah makanan sunah. KURMA juga boleh mengenyangkan. . Kalau sahur Korang tak lalu nak kunyah kurma. Boleh lah hirup secret Coffee saja. . Fuhhhhh bolehlah tahan dari usus bergegar di Ramadan pertama ni. . Ok dah boleh Sambung pusing bazar. Esok hirup secret Coffee k waktu sahut. Takmo alasan Gastrik pulak nak elak puasa. Hahahah . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petuakurus #kuruscepat #kuruscantik #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

0
@slim_sebelumraya

Hai mak Adik Kakak semua. Dah mula ronda-ronda bazar Ramadan ke tuh. . Meh nak bitau ni. Dalam Secret Coffee ada Kurma. Selain yang kita tahu Kurma adalah makanan sunah. KURMA juga boleh mengenyangkan. . Kalau sahur Korang tak lalu nak kunyah kurma. Boleh lah hirup secret Coffee saja. . Fuhhhhh bolehlah tahan dari usus bergegar di Ramadan pertama ni. . Ok dah boleh Sambung pusing bazar. Esok hirup secret Coffee k waktu sahut. Takmo alasan Gastrik pulak nak elak puasa. Hahahah . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petuakurus #kuruscepat #kuruscantik #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

0
@losyen_kurus.secretcorrea

Hai mak Adik Kakak semua. Dah mula ronda-ronda bazar Ramadan ke tuh. . Meh nak bitau ni. Dalam Secret Coffee ada Kurma. Selain yang kita tahu Kurma adalah makanan sunah. KURMA juga boleh mengenyangkan. . Kalau sahur Korang tak lalu nak kunyah kurma. Boleh lah hirup secret Coffee saja. . Fuhhhhh bolehlah tahan dari usus bergegar di Ramadan pertama ni. . Ok dah boleh Sambung pusing bazar. Esok hirup secret Coffee k waktu sahut. Takmo alasan Gastrik pulak nak elak puasa. Hahahah . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petuakurus #kuruscepat #kuruscantik #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

2
@berpantang44hari.my

Hai mak Adik Kakak semua. Dah mula ronda-ronda bazar Ramadan ke tuh. . Meh nak bitau ni. Dalam Secret Coffee ada Kurma. Selain yang kita tahu Kurma adalah makanan sunah. KURMA juga boleh mengenyangkan. . Kalau sahur Korang tak lalu nak kunyah kurma. Boleh lah hirup secret Coffee saja. . Fuhhhhh bolehlah tahan dari usus bergegar di Ramadan pertama ni. . Ok dah boleh Sambung pusing bazar. Esok hirup secret Coffee k waktu sahut. Takmo alasan Gastrik pulak nak elak puasa. Hahahah . #kopi #Sahur #terawih #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer #StokisSelayang #Multifungsi #kurustanpaubat #kurusdansihat #SuriRumahBerincome #LotionKurusSejuk #LosyenKurusSejuk #SecretCorreaSelayang #Berpantang #StokisSelayang #SecretCorrea #SecretCoffee #Hariibu #Hariguru #LotionKurusSejuk #Agentwanted #kurusselepasbersalin #losyenkuruscepat #bengkung #petuakurus #kuruscepat #kuruscantik #bruneifm #LotionPencairLemak #KurusLepasBersalin #Strechmark #slimsebelumraya

0
@kurus_buanglemak

Akibat langgar PANTANG Za dah bitau awal2, Mula2 focus cairkan lemak kat Bahagian perut dulu. Korang degil nak juga LUMUR Kat dagu Korang yang berlapis tu. Kan dah makin tajam dagu tu, Nakal lagi, nanti Jadi macam testimoni atas pertama ni 😉 . . #secretcorrea #losyenkurussejuk #losyenmultifungsi #nakkurus #kuruskanbadan #kurussebelumraya #kurussebelumkahwin #kuruspantas #kuruscepat #kuruscaraselamat #jemaahlove #sctrillionsempire #terapiinstagram #secretcorreakelantan #tijmkb #ajimaura #perutbuncit #perutgeleber #perutmenggeleber #kempiskanperut #bersalin #berpantang #kempisperutczer #strechmark #ibubersalin #kecilkanlengan #kecilkanpaha #doublechin #daguberlapis #vshape

0
@kurus_buanglemak

Akibat langgar PANTANG Za dah bitau awal2, Mula2 focus cairkan lemak kat Bahagian perut dulu. Korang degil nak juga LUMUR Kat dagu Korang yang berlapis tu. Kan dah makin tajam dagu tu, Nakal lagi, nanti Jadi macam testimoni atas pertama ni 😉 . . #secretcorrea #losyenkurussejuk #losyenmultifungsi #nakkurus #kuruskanbadan #kurussebelumraya #kurussebelumkahwin #kuruspantas #kuruscepat #kuruscaraselamat #jemaahlove #sctrillionsempire #terapiinstagram #secretcorreakelantan #tijmkb #ajimaura #perutbuncit #perutgeleber #perutmenggeleber #kempiskanperut #bersalin #berpantang #kempisperutczer #strechmark #ibubersalin #kecilkanlengan #kecilkanpaha #doublechin #daguberlapis #vshape

1
@effenzeemyraclelotion_kl

PENGALAMAN BERPANTANG DENGAN EFFENZEE 😘😘 - Rahim cepat kecut walaupun lahirkan baby 4.1kg. - Setiap kali bangun tidur rasa nak membuang. - Baby susah nak membuang pun boleh sapu #effenzee 😁😁 - Setiap kali berbengkung mesti sapu effenzee sebab sejuk dan selesa 😍😍 Wowwww...lihatlah kehebatan #losyeneffenzee. Siapa² yg dah cuba #losyen ni,pasti berpuas hati dengan keberkesanan #losyeneffenzee ni Jom² grab cepat² 😊 Whatsapp 011-21973066 #MiracleEmpire #TeamNiraAwesome #LosyenKurusSejukWangi #EffenzeeMyracleLotion #KempisPerutCzer

0
@secretcorrea_normadziah

💝LAST DAY. LAST DAY.💝 . Claim voucher yang bernilai RM39.90 Special Untuk anda Untuk #LotionKurusSejuk secret Correa. . Klik sini http://www.wasap.my/+60192882294/ClaimVoucherRm39.90 . #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer

0
@kempis_perut_czer

💝LAST DAY. LAST DAY.💝 . Claim voucher yang bernilai RM39.90 Special Untuk anda Untuk #LotionKurusSejuk secret Correa. . Klik sini http://www.wasap.my/+60127161683/ClaimVoucherRm39.90 . #KempisPerutCzer #SetBerpantangCzer

0
@mzacbodyshape_bengkungmelentik

No pipi pau... muka tembam or whatever la... hehe... ifa happy sgt2..da xde org nak ngutuk belakang ?? #mzac boleh membantu anda.. trust me.. ok.. jamu 100% bahan semula jadi.. Jom wtsap ifa 0197918951 #bodygoals #johorbahru #projekkurus #sayanakkuruscepat #halal #gmp #produkmuslim #ubatkurusmalaysia #skudaijohor #supplementkurus #bodyshape #timbang #coach #kempisperutczer #daguruncing at Johor Bahru

0
@secretcorrea_jamuratumalayabm

Untuk mak-mak dalam pantang..jom sapu #KempisPerutCzer yg very best n very cool ni..sesuai juga untuk baby.. www.wasap.my/6017 4006295 #LosyenKurusSejuk #LosyenIbuBerpantang #Multifungsi

0
@secretcorrea_jamuratumalayabm

Tak sangka ada rupanya lotion Kurus yang Sejuk. . Bukan sorang dua ya, Ramai customer yang tak tahupun ada lotion Kurus yang Sejuk macam korang pergi Korea dan lumur salji kat perut. . Hahaha, Mesti korang tengah pegang Perut memasing kan? . Sekali aKak pun pot pet sikit Kat kak nora ni, Kerani polis kau, Cerita pengalaman akak guna sebotol je seluar dah terlucut Kalau tak pasang tapi pinggang, Sampai kompius ni akak sarung seluar Akak ke seluar suami, Huhu. . Dia pun sama rupanya, Allergy pakai lotion panas, Kulit Perut merah2 dan beruam, Adoiii ngeri betul dengar kan? Perut tak kempis, Strechmark tak hilang lagi, Makin buruk plak perutnya. . Tapi dengan #KempisPerutCzer semakin sapu kulit semakin cantik dan gebu, Semakin lumur semakin rata perut. . Wah bagus tu, Akak punya Perut dan peha ni dah lama sangat lemak duduk bercinta tau.. . Alah masalah normal wanita2 yang dah kahwin, Lagi2 dah bersalin kak. . Ok kita cepat2 bertindak, Kita sembelih lemak cukup2, Raya nanti sampai Sepupu sepapat kompius ni Kak Nora ke Anak kak Nora😂 . 2 tiub terus kak Nora borong, AKak doakan Allah permudahkan hajat Kak Nora, Bila badan ringan mudah nak solat terawih kannn😉 #JemaahLove #SecretCorrea #PencairLemakSejuk

0
@secret_correa_losyen_kurus

[SPECIAL DAY] *SEMPENA HARI NURSE, HARI IBU & HARI GURU* . Dapatkan Harga Promo Jualan Secret Correa dengan diskaun sebanyak rm39.90 sepanjang 5 hari ini.😱 . Tunggu dulu. Ada lagi special Untuk anda. . Bagi yang Beli 3 tiub dalam 1 resit. Dan membuat bayaran dalam 24 jam dari hari ini. . Akan diberi percuma Mini Tube Secret Correa yang bernilai RM29.90. Terhad Untuk 5 orang yang terawal sahaja😉 . *Promo VALID 12th May - 16th May 2018* . Klik sini http://www.wasap.my/+60194330379/PromoBerganda . #JemaahLove #KempisPerutCzer #SecretCorreaPetalingJaya

3
@manizamahadi

Promosi yang jarang-jarang HQ offer guys! Tak rebut peluang nie korang memang rugi besar. Harga berbaloi sangat! Penjimatan yang sangat banyak berbanding promosi yang sebelum nie. Jom realisasikan impian kurus sebelum raya! 😍 . . #secretcorrea #losyenkurussejuk #losyenmultifungsi #nakkurus #kuruskanbadan #kurussebelumraya #kurussebelumkahwin #kuruspantas #kuruscepat #kuruscaraselamat #jemaahlove #sctrillionsempire #terapiinstagram #secretcorreakelantan #tijmkb #ajimaura #perutbuncit #perutgeleber #perutmenggeleber #kempiskanperut #bersalin #berpantang #kempisperutczer #strechmark #ibubersalin #kecilkanlengan #kecilkanpaha #doublechin #daguberlapis #vshape

5
@slimcantiksecretcorrea

SAYA BARU HABIS BERPANTANG TAU.⠀ .⠀ .⠀ Tak banyak pun Weight yang loss,⠀ 12 KILO ajer yang hilang.⠀ .⠀ Apa?⠀ Dua belas kilo?⠀ .⠀ Haah. duabelas kilo aje.⠀ Tapi orang cakap muka kita nampak makin muda remaja, hukhukk.⠀ Nak nangis terharu ke nak gelak ekk.⠀ .⠀ Apa yang merecik tu?⠀ Air liur korang ya.⠀ Ngences nak dapat berat sebelum ngandung ke u olls?⠀ .⠀ .⠀ Dah tiada rahsia pun,⠀ Nama dia je secret Correa😄⠀ ⠀ #KempisPerutCzer#JemaahLove⠀ ⠀ Jom wsp 8822249

0
@losyen_kurus_syamayasenin

WANITA BERPANTANG BOLE GUNA SECRET CORREA "Mesti ramai ibu yang struggle kan lepas bersalin nak Kempiskan Perut. So Sekarang ada HARAPAN. Yang Czer macam saya Jangan sapu sampai ke bawah. Tunggu jahitan kering betul". - Testimoni berjaya Puan..... . Ini salah seorang feedback customer yang ambil set BERPANTANG bersama Secret Correa. . Hari kedua pakai SC dah Ada perubahan. . Dia lumur SC dan pakai bengkung khas untuk wanita bersalin czer. . Lotion SC banyak membantu dia yang gemuk air. Dan lotion yang Tak panas. So selesa saja. Tambahnya lagi. . Kami bertambah semangat untuk mempelawa mereka yang Baru ataupun dah lama bersalin Czer tapi perut Masih kekal buncit dan mengeleber. . Moga anda customer berjaya seterusnya saya doakan😉 . #SecretCorrea #KempisPerutCzer

0
@secretcorrea_jamuratumalayabm

Seluar jeans korang saiz 32 ya?😊 . Wehh, samalah dengan testimoni Cikgu ni, Tahu lah Cikgu kan super busy Setiap hari. . Turun naik tangga nak pergi kelas, Layan kerenah anak murid bertuah lagi, Fuhh kena kuat mental dan fizikal kan😊 . Best tak Kalau cikgu2 semua Boleh maintain berat badan macam time2 dalam maktab perguruan gitu😊 . Ok boleh Ikut tips cikgu comel yang dah tukar saiz seluar jeans dari 32 ke 29😱 : . 1) Sebelum bedesup ke sekolah, Lumur dulu #KempisPerutCzer kat peha dan perut . 2) Kena Ikut teknik urutan kejut lemak tau . 3) Habiskan sukatan air masak Ikut berat badan cikgu2 sendiri ya, bukan berat badan pengetua😁 . Lepas ni, Walau sibuk memanjang Kat sekolah, Plus minus busy Kat rumahku syurgaku, Cikgu Masih boleh selim melim sebelum raya😄 . Yehhhh, Suka kan?😄 . #JemaahLove Together we grow and success💖

0
@effenzeemyraclelotion_kl

Turun 10 KG banyak tu dalam tempoh 31 hari berpantang sungguh tak disangka kan alhamdulillah syukur sangat. Korang pun bole turun 10 KG yang penting mesti mau konsisten. Wasap 011-21973066 #MiracleEmpire #TeamNira #EffenzeeMyracleLotion #LosyenKurusSejukWangi #pencairlemaktepu #kurussihat #losyenbest #losyensejuk #kempisperutczer #pahakecil #pinggangramping #berpantang

0
@mzacbodyshape_bengkungmelentik

Wowww ifaa tak tipu tau !!😣😣 Sapa yang x teringin nak badan slim supaya senang bergerak kesna kemari..menunaikan tanggungjawab kita seharian.. #berubah lah #sebelum #terlambat ... #mencegahlebihbaikdarimengubati .. #sayanakkurus #kurustanpadiet #jomkurus #kurusdenganselamat #SAYAMAKANSAYAJUAL #agentsahjohorbahru #johorean #mzacjohor #kempisperutczer #eatcleandiet #ubatkurusberkesan #timbang #supplement

2
@slimming_lotion_sejuk

"Mesti ramai ibu yang struggle kan lepas bersalin nak Kempiskan Perut. So Sekarang ada HARAPAN. Yang Czer macam saya Jangan sapu sampai ke bawah. Tunggu jahitan kering betul". - Testimoni berjaya Puan..... . Ini salah seorang feedback customer yang ambil set BERPANTANG bersama Secret Correa. . Hari kedua pakai SC dah Ada perubahan. . Dia lumur SC dan pakai bengkung khas untuk wanita bersalin czer. . Lotion SC banyak membantu dia yang gemuk air. Dan lotion yang Tak panas. So selesa saja. Tambahnya lagi. . Kami bertambah semangat untuk mempelawa mereka yang Baru ataupun dah lama bersalin Czer tapi perut Masih kekal buncit dan mengeleber. . Moga anda customer berjaya seterusnya😉 . Whatapp Utk Info Lanjut 018-2211534 . #kuruscantikmenawan #kekallangsing #KempisPerutCzer #eisseilasc

0
@eizfara

BERSALIN CZER ADA HARAPAN PERUT RATA "Mesti ramai ibu yang struggle kan lepas bersalin nak KEMPISKAN Perut. Sekarang ada HARAPAN. Yang Czer macam saya Jangan sapu sampai ke bawah. Tunggu jahitan kering betul". - Testimoni berjaya Puan..... . Salah seorang feedback customer yang ambil set BERPANTANG bersama Secret Correa. . Hari kedua pakai SC dah ada perubahan. . Dia lumur SC dan pakai bengkung khas untuk wanita bersalin czer. . Lotion SC banyak membantu dia yang gemuk air dan lotion yang tak panas. So selesa saja. Tambahnya lagi. . Kami bertambah semangat untuk mempelawa mereka yang Baru ataupun dah lama bersalin Czer tapi perut Masih kekal buncit dan mengeleber. . Moga anda customer berjaya seterusnya Kak Shima doakan P/s : Jom selak komen. Anda pasti terpukau . Utk FAST REPLY boleh click link ni utk terus whatsapp👇🏻 Www.wasap.my/60178275933 . #SecretCorreaJohor #KempisPerutCzer

0
@slimming_lotion_sejuk

SAYA BARU HABIS BERPANTANG TAU. . . Tak banyak pun Weight yang loss, 12 KILO ajer yang hilang. . Apa? Dua belas kilo? . Haah. duabelas kilo aje. Tapi orang cakap muka kita nampak makin muda remaja, hukhukk. Nak nangis terharu ke nak gelak ekk. . Apa yang merecik tu? Air liur korang ya. Ngences nak dapat berat sebelum ngandung ke u olls? . Awak pun boleh dapat feedback Selim melim dan Gojes mojes Macam testimoni komen pertama lah👇👇 . Dah tiada rahsia pun, Nama dia je secret Correa😄 . Misi pakai baju raya saiz M Masih maintain, Korang saiz apa? Whatapp Utk Info Lanjut 018-2211534 . #kuruscantikmenawan #kekallangsing #KempisPerutCzer #eisseilasc

0
@tuannordiana74

SAYA BARU HABIS BERPANTANG TAU. . . Tak banyak pun Weight yang loss, 12 KILO ajer yang hilang. . Apa? Dua belas kilo? . Haah. duabelas kilo aje. Tapi orang cakap muka kita nampak makin muda remaja, hukhukk. Nak nangis terharu ke nak gelak ekk. . Apa yang merecik tu? Air liur korang ya. Ngences nak dapat berat sebelum ngandung ke u olls? . Awak pun boleh dapat feedback Selim melim dan Gojes mojes Macam testimoni komen pertama lah👇👇 . Dah tiada rahsia pun, Nama dia je secret Correa😄 . Misi Korang nak pakai baju saiz apa raya ni? . #KempisPerutCzer #JemaahLove #SecretCorreaKlang

0
@slimcantiksecretcorrea

SAYA BARU HABIS BERPANTANG TAU. . . Tak banyak pun Weight yang loss, 12 KILO ajer yang hilang. . Apa? Dua belas kilo? . Haah. duabelas kilo aje. Tapi orang cakap muka kita nampak makin muda remaja, hukhukk. Nak nangis terharu ke nak gelak ekk. . Apa yang merecik tu? Air liur korang ya. Ngences nak dapat berat sebelum ngandung ke u olls? . . Dah tiada rahsia pun, Nama dia je secret Correa😄 . . #KempisPerutCzer #JemaahLove Jom wsp 8822249

0
@secretcorrea786

Zai zaleha Sariffudin: SAYA BARU HABIS BERPANTANG TAU. . . Tak banyak pun Weight yang loss, 12 KILO ajer yang hilang. . Apa? Dua belas kilo? . Haah. duabelas kilo aje. Tapi orang cakap muka kita nampak makin muda remaja, hukhukk. Nak nangis terharu ke nak gelak ekk. . Apa yang merecik tu? Air liur korang ya. Ngences nak dapat berat sebelum ngandung ke u olls? . . Dah tiada rahsia pun, Nama dia je secret Correa😄 . . #KempisPerutCzer #JemaahLove Jom wsp 0176111858. Untuk dpt harga istmewah.

0
@slimming_lotion_sejuk

SAYA BARU HABIS BERPANTANG TAU. . . Tak banyak pun Weight yang loss, 12 KILO ajer yang hilang. . Apa? Dua belas kilo? . Haah. duabelas kilo aje. Tapi orang cakap muka kita nampak makin muda remaja, hukhukk. Nak nangis terharu ke nak gelak ekk. . Apa yang merecik tu? Air liur korang ya. Ngences nak dapat berat sebelum ngandung ke u olls? . Awak pun boleh dapat feedback Selim melim dan Gojes mojes Macam testimoni komen pertama lah👇👇 . Dah tiada rahsia pun, Nama dia je secret Correa😄 . Misi pakai baju raya saiz M Masih maintain, Korang saiz apa? Whatapp Utk Info Lanjut 018-2211534 . #kuruscantikmenawan #kekallangsing #KempisPerutCzer #eisseilasc

0