bothehardworker on Instagram

bothehardworker

They Say If You Gotta Explain Who You Are, Then You Not Working Hard Enough.

Similar users See full size profile picture

Report inappropriate content

Similar users

@_ajanaeaaliyah
BeautyByAjee
@travispastrana
travispastrana
@learn
Funny Memes by @BestVines
@dj_scandales
Scantastic(BabaMidi)

Never ever enough πŸ™πŸΎ

1

OTR2 This Show Was Crazy. Real Black Excellence βœŠπŸΏπŸ† at Houston, Texas

0

This not a knock to anybody you gotta do what's best for you. Growing up I remember feeling accomplished or more with my shit together saying I had 3 jobs working for somebody else's dreams and goals. Then I realized it wasn't my fault because that's ALL I KNEW. In my family's generation growing up in Oakland it was go to school and get a good job. It's the only narrative they push to us to TRAP US MENTALLY. We can OWN, we can COME TOGETHER, we can WIN. Gotta think outside the BOX they put US IN βœŠπŸΏβœŠπŸΏβœŠπŸΏβœŠπŸΏπŸ†πŸ†πŸ†πŸ†

7

I need the respect not the attention, Attention is short lived. Respect is long winded. πŸ† at Los Angeles, California

1

Wise words from a decent man πŸ†

3

"A wise man told me if you wanna have a good life, don't mess with no dumb women".

3

Blame it on Oakland California bih πŸ€·πŸΎβ€β™‚οΈπŸ€·πŸΎβ€β™‚οΈπŸ€·πŸΎβ€β™‚οΈπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #GetTheStrapπŸ”«

17

Happy Birthday to me mayne. My best year of my life thus far and it's still growing. Thankful for all the new experiences and people God has blessed me with this past year and if I've never told some of y'all THANK YOU just know y'all changed my life FOREVER. Time to take shit to the next level πŸ’ͺ🏾

89

Me and my brother @zobama last year at the warriors parade. I'm fake mad Ima miss this one but it's good. Pray everybody be safe tomorrow and get loaded for me πŸ™πŸΎπŸ† #OAKLAND at Oakland, California

1

It's a full-time job believing in yourself, and we ain't taking no days off. @40_vision @isaiahrashad @iamfree_p @chriscalor @mikeydhouse @mattmiller_tde #BlurryVisionFestival2018 #TDE at San Francisco Bay Bridge

2

Ain't no crabs in this basket just kings trying to win πŸ’ͺ🏾 Oakland X LA. @guapdad4000 and @hughaugustinemc πŸ¦…πŸ† #thesmokersclub at Long Beach, California

1

I ain't got no game baby some people just understand my story 😎 at Los Angeles, California

9

Shout out to everybody watching but not supporting ME.....I ain't gon disappoint ya IMA GIVE YOU SOMETHING TO SEE πŸ‘€πŸ†

19

Aye..... @isaiahrashad I love you bruh but Russell Westbrook is TOP 3 dawg πŸ€·πŸΎβ€β™‚οΈπŸ˜­ #rollingloud #TDE at Shoreline Amphitheatre At Mountain View

6

When you tired of ya man, give me a call! Lol #LevelUp2017πŸ†

19