realtristan13 on Instagram

Tristan Thompson

πŸ‘»snapchat: tristanthompson

https://www.framebridge.com/lp/sports Similar users

Can't wait to be back at the Q !!!! #CavsNation 😈

533

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ #SavasDidntGetTheMemoSmh

55

Man what the heck were we doing in this pic?πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.. But anyways, Happy Birthday to my brother SWISHA. Thank you for allowing me to bother you every plane ride and drive you crazy. Surprised you haven't thrown me out the plane yet, so i'll continue to push the limit lol. But you been my OG since St.Ben's days and have always shown me luv and looked out for me. Love you bro and get lit for me this weekend. Just please no du rag ig live videos, thank you.. luv little bro Double T

183

Happy Birthday to my brother K Love aka Butt butter king πŸ‘‘πŸ˜‚πŸ˜‚ (inside joke so you can all relax lol) ... Btw we are still waiting for our gift card to Banana Republic. Can a brother at least just cop a v-neck sweater...sheesh lmao. Nothing but luv from this side bro... you been solid with me since day one and I appreciate that Brodie. Enjoy your day today brother. See you next weekπŸ’ͺπŸΎπŸ‘ŠπŸΎ

277

πŸ’ͺπŸΎπŸ™πŸΎ

538

When you a vegan but the chicken spot fits the fit... πŸ˜‚πŸ˜‚. Happy bday Brodie, you dun kno what it is when we link up @ceoslow πŸ’ͺ🏾

141

#FBF πŸ‡¨πŸ‡¦

109

#tbt just a reminder why y'all don't want no πŸ’¨ with me on this bad boy ... #StillHad2minsLeftInTheClass

85

Day 1 of my annual camp was a success. It's amazing to see how dedicated these kids are to learning the game. Excited for day 2 tommorow πŸ‘Š

129

Another amazing night for the #AmariThompsonFund, thank you to everyone that came out and supported. Honored and surprised to receive the HOPE award with my amazing mother!Β Β  #FamilyFirst #EpilepsyToronto

105

Gotta take time to celebrate with the people that matter most. Can't wait for The Amari Thompson SoirΓ©e for Epilepsy tonight! Thanks @framebridge for framing this proud moment with my biggest fans. And for any of you that want to do the same use code TRISTAN15 for 15% off your first order at framebridge.com. 5% of proceeds go to the #AmariThompsonFund. #family #framebridge #ad

76

πŸŒ΄πŸ‘ΌπŸ½

381
Next Β»